Výhody nákupu v našem eshopu:

 ····························································

 • Při nákupu nad 1000,- Kč dárek  zdarma.

 ····························································

 • Veškeré zobrazené zboží je  skladem

 ····························································

 • Zboží odesíláme nejdéle druhý  den od objednání

 ····························································

 • Výrazné slevy a akce v průběhu  celého roku

 ····························································

 • Po předchozí domluvě možný  osobní odběr v Plzni - zdarma.

 ····························································

 Registrujte se při nákupu  a získejte slevový kupón  na další nákup.


Novinky
Fotografie vyšší kvality

Vyžádejte si fotografie dekorace o kterou máte zájem ve vyšším rozlišení. Zašleme Vám je emailem. Napište nám - viz kontakty.

více
Doprava zdarma

Doprava zakoupeného zboží v ceně nad 2000,- Kč zdarma - Zásilkovna. Nad 3000,- Kč i Českou Poštou.

více
Novinky a akce e-mailem
Chcete od nás dostávat novinky přímo na svůj e-mail?

Uplatnění reklamace

Úvod Obchodní podmínky Uplatnění reklamace

Formulář pro uplatnění reklamace

(vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době. Formulář je třeba vytisknout, podepsat a zaslat naskenovaný na níže uvedenou e-mailovou adresu, případně jej vložit do zásilky s vráceným zbožím).

 

Adresát (prodávající):

Internetový obchod:              www.dekor-art.cz

Společnost:                         Renáta Havlová

Se sídlem:                          V Chatách, 1132

IČ:                                    61164925

E-mailová adresa:                 info@dekor-art.cz

Telefonní číslo:                     +420 734 419 753

 

 

Spotřebitel:

Moje jméno a příjmení:        

Moje adresa:                             

Můj telefon a e-mail:             

 

 

Uplatnění práva z vadného plnění (reklamace)

Vážení,

dne (....................*) jsem ve Vašem obchodě dekor-art.cz vytvořil objednávku (specifikace objednávky viz níže). Mnou zakoupený produkt však vykazuje tyto vady (.......................................................................................................................................................................................................................................................................................................* zde je třeba vadu podrobně popsat ).Požaduji vyřídit reklamaci následujícím způsobem: (....................................................................................................................................................................................................................................................................................................... *zde je třeba požadovaný způsob vyřízení podrobně popsat ; například - „jelikož se jedná o odstranitelnou vadu, požaduji o opravu produktu a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů). Zároveň Vás žádám o vystavení písemného potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem právu uplatnil, co je obsahem reklamace spolu s mým nárokem na opravu/výměnu, a následně potvrzení data a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání (v případě, že se jedná o opravu, nikoliv výměnu).

  1. Datum objednání (...................*)/datum obdržení (......................*)
  2. Číslo objednávky:
  3. Peněžní prostředky za objednání, případně i za doručení, byly zaslány způsobem (...............................................................................................................*)
    a budou navráceny zpět způsobem (v případě převodu na účet prosím o zaslání čísla účtu)(...............................................................................................................*)
  4. Jméno a příjmení spotřebitele:
  5. Adresa spotřebitele:
  6. Email:
  7. Telefon:

(*) Nehodící se škrtněte nebo údaje doplňte.

 

 

   V (zde vyplňte místo), Dne (zde doplňte datum)

 

                                      (podpis)
______________________________________

              Jméno a příjmení spotřebitele

 

Seznam příloh:

  1. Faktura - doklad o koupi za objednané zboží č. (*)

 

 

 

Obecná poučení k uplatnění reklamace

Zakoupení věci jste jakožto spotřebitel povinen prokázat předložením kupního dokladu, případně jiným, dostatečně věrohodným způsobem.

Jakožto spotřebitel nemůžete uplatnit práva z vad, které jste sám způsobil nebo o kterých jste při koupi věděl. Stejně tak i u vad, pro které jsme s Vámi, jakožto prodávající a spotřebitel, dohodli snížení ceny. Neodpovídáme ani za běžné opotřebení věci.

Reklamace musí být uplatněna nejpozději v 24měsíční lhůtě. Reklamaci je třeba uplatnit bezodkladně, aby nedošlo k rozšíření vady a v jejím důsledku k zamítnutí reklamace. Včasným oznámením vady poté, co se objeví, si můžete zajistit bezproblémové vyřízení reklamace.

Reklamace je vyřízena teprve tehdy, když Vás o tom vyrozumíme. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.

 

V Třemošné dne 25.9.2015

Renáta Havlová

Copyright 2015 - 2017 © Designové dekorace do bytu z umělých květin
TOPlist